Alla inlägg den 31 mars 2009

Av POOS - 31 mars 2009 19:50


Magont är det sista jag behöver just nu.

Min närvaro i skolan är inte direkt super, men jag kan samtidigt inte rå för att det känns som om jag ska spy vilken sekund som helst. Wooosh, kvinnligt. Jag var hemma idag, men hur som helst så har jag inge val imorgon för då måste jag till skolan. Har nationellt prov i svenska som jag bara inte får missa. Får proppa i mig tusen piller och göra mitt bästa.



Han ringde. Han ringde bara för att säga hur mycket han älskar mig.

Vilken människa har någonsin gjort så för mig? Ingen.

Om du kunde förstå ens lite hur mycket sådana saker betyder för mig.

Hur glad jag blir i hela kroppen när du skickar små söta sms om hur mycket du älskar mig. Det kan få vem som helst att smälta.

Kärleken till dig är större än någon annan existerande kärlek.


POOS.


Ovido - Quiz & Flashcards