Alla inlägg den 12 mars 2009

Av POOS - 12 mars 2009 18:28


Jag kan inte ens förklara vilka kramper jag haft i magen idag!

Åt helvete med fucking laktos.

Fick i mig mjölk idag och sen var det kört.

Jag fick lägga mig i ett rum på golvet och krampa. Pontus såg nästan rädd ut ett tag och jag trodde jag var nära döden. Min babyPys ringde mig och då kändes det bättre <3.

Jag har fortfarande ont i magen men jag krampar ialla fall inte längre. Jag hatar det.

Någonting jag däremot absolut inte hatar är att min älskling kommer imorgon natt! Lycka till max. Du finns i varje andetag.

GaL är väl inte lyckligast om jag dissar henne imorgon och skippar Dia Psalma.. Får se hur det blir och sådär.. f'låt ._.


Nu ska jag dammsuga mitt rum, plocka ihop och glo på Prison Break!

Fuck you all and good night!


POOS.


POOS.


Ovido - Quiz & Flashcards