Alla inlägg den 2 mars 2009

.

Av POOS - 2 mars 2009 11:11

"Fröken bäst är hos sin prins i Skåne & är nog den gladaste flickan som kan gå i ett par skor."






Av POOS - 2 mars 2009 10:31


Jag snubblade. Jag föll. Jag ramlade. BANG. Jag är fast.

Jag är så jävla kär som jag bara kan bli i den mest underbara människan på denna jord. Du kommer från ingenstans och förgyller mitt liv.

Du får mig att vilja leva igen, på riktigt.

Du är han, han som har alla egenskaper jag tycker om.

Du är han som jag alltid vill vara med, vad som än händer.

Du är den ende pojke jag vill somna med på kvällen och du är den ende pojken jag vill vakna upp med på morgonen.


Jonas, du är mitt allt.

min älskade, krockskadade superhjälte <3´


.. ja. jag är så förbannat kär.


"Du är den underbaraste flickan som existerar på denna jord. PUSS /Din Pys"


POOS.


Ovido - Quiz & Flashcards