Alla inlägg den 26 mars 2009

Av POOS - 26 mars 2009 18:13


Bomberna faller i Familjen O's stuga.

BANG. BOOM. Kommer det någonsin få ett slut? Knappast. Tyvärr.

Jag går verkligen inte ihop med mami längre. Förr var hon min bästa vän men nu bråkar kontant och allt är (såklart) bara mitt fel. Som om det inte vore nog så tror Roffe på fullaste allvar att jag börjat med droger. Fattar ni?  D R O G E R .

Alla som känner mig vet precis vart jag står när det gäller den saken så jag bara skrattade åt honom. Vad fan tror de om mig egentligen?

Hon ringde upp pappa så nu är han väl inte glad på mig heller..

Fucking lovely.


Fick reda på att jag inte får göra högskoleprovet tillsammans med GaL eller Fritch. Jag ska göra det på en helt annan skola, med helt främmande människor. Hur fan kommer det gå i sådana fall? Tänk om jag får panik och springer därifrån? Jaja, då har jag ialla fall givit det en ärlig chans. Ångest.


Hon tror att det är för att jag ändrat kost-vanor som jag blivit som jag blivit. Att jag börjat med droger. Att jag måste in på psyket.

Varför göra en sådan stor grej av precis ALLT?
Mitt mål är att plugga vidare till socionom och leva resten av mitt liv med världens underbaraste pojke.. Är det för mycket begärt?


Räknar ner dagarna tills jag är i dina armar igen.

<3


POOS.

Ovido - Quiz & Flashcards