Alla inlägg den 29 mars 2009

Av POOS - 29 mars 2009 19:36


För att redovisa min helg lite kort, så..


... Var jag på Rockkarusellen på Arenan i Falun fredag kväll tillsammans med GaL. Stötte på Fred, Kaffe, Jinx och lite annat löst folk. Trevlig kväll med bra musik. I am so me kom tvåa och spelningen var bättre än på länge. Pyracanth från Falun tog hem första platsen. Gratz!


... Var jag på Musik D!rekt i Borlänge på lördag kväll tillsammans med Fritch. Träffade Alex och andra människor. Ibland förstår jag mig verkligen inte på folk. Mycket bra musik. Två kom I am so me och vann gjorde Treva. Gött! Sov i Bäsna sedan på kvällen.


.. Och idag har jag haft söndag. Ni vet, en söndag som den ska vara.

Seg och allmänt grå. Åkte hemifrån Fritch vid 3-4 tiden och käkade sedan grymt god mat. Efter det så blev det Prison Break-mataron och sen ska babyPys ringa mig. <3


Har hittat två ytterst intressant skolor som jag skulle kunna tänka mig att söka till. Den ena ligger (tyvärr) i Eskilstuna men har precis den utbildningen jag söker.
Den andra är placerad någonstans i Skåne, (mitt minne..) relativt bra beläget dessutom. Tål att tänkas på.. Tänkas på ganska snabbt eftersom jag har cirka 15 dagar på mig att söka skola. Lite panik har jag i all ärlighet, men får hoppas på det bästa.


POOS.


Ovido - Quiz & Flashcards