Direktlänk till inlägg 17 mars 2010

Några dagar framåt.

Av POOS - 17 mars 2010 17:01

Bio tillsammans med min Pys ikväll är det som är bokat.

Jag tror att filmen kommer vara riktigt, riktigt bra. Ska bli skönt att

göra någonting med honom. Bara han och jag.

Gjorde mina första köttbullar någonsin idag. Var tydligen okej trots att jag

inte kunde smaka på dom och se om de var bra.


Imorgon fyller min prins 27 år.

Förra året så var vi och tittade på "män som hatar kvinnor" och jag fortfarande bodde kvar i Dalarna. Jag gick i skolan och man träffade alla polare varje dag.
Det är då man inser att tiden går fort. Alldeles för fort.


På fredag har jag planerat att träffa Beck-Hans en stund.

Vi ses så sällan och det är jävligt synd för hon är en bra människa.


På lördag vet jag inte riktigt vad som händer än.

Har inga speciella planer men det blir väl att packa och gråta några tårar..


Och på söndag åker jag upp till mamma och familjen. Bort från sambo.

Det är tur att det finns så många underbara människor man ska hinna träffa -

då kommer saknaden bli lättare att hantera.


POOS.   

 





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av POOS - 27 mars 2010 20:19

Nu är det slut med bloggande - även i den här bloggen. Jag har införskaffat mig en riktig dagbok där jag kan skriva precis VAD SOM HELST utan att såra andra. Eller skriva för att få ur all ångest. Vill inte att alla ska behöva tycka synd om mig. Fö...

Av POOS - 19 mars 2010 11:08

K a o s . Så jävla mycket kaos.   Å n g e s t . Så jävla mycket ångest.   S j ä l v h a t . Så jävla mycket självhat.     ...

Av POOS - 16 mars 2010 12:23

Sådär, då är det bestämt att det blir söndag- fredag. Beställt biljetter och pratat med Pysen. Trotsallt så jobbar han hela veckorna ialla fall så det blir inte så mycket tid som försvinner. LuLu blev ialla fall riktigt glad. Jag har pratat med b...

Av POOS - 15 mars 2010 18:23

Då var det bestämt att det bär av till Dalarna på söndag :DJag vet precis vilken separationsångest jag kommer ha, för den här gången är det ju inte 1½ dag som när jag var tillS Stockholm, utan kanske 5-6 dagar. Jag kommer längta ihjäl mig :(  M...

Av POOS - 15 mars 2010 13:16


Nu har jag betalat babys presenter. Hade önskat att jag hittat någon grej till, men jag tror han blir nöjd med det han får.. (det hade jag blivit) Vet att han hade velat ha en ryggsäck också, men han är så kräsen så det får han allt köpa själv ;&gt...

Ovido - Quiz & Flashcards