Direktlänk till inlägg 24 april 2009

Premiärspelning med en tunn hinna av mys.

Av POOS - 24 april 2009 19:07


Igår var jag och Fritch i Borlänge för att se årets premiärspelning med Mimikry.

Det var helt underbart som vanligt men ovanligare än vad det brukar.

De spelade halvakustiskt och hela spelningen hade "en tunn hinna av mys runtomkring." Förutom Hjalles textminne så satt allt i princip och det var trevligt som fan.

Erik och Crille från I am so me var trubadur-pojkarna under kvällens lopp och de gjorde ett riktigt bra jobb! Hur ofta spelar två trummisar gitarr och sjunger? Me like.


Nu har vi även bokat klart banden inför FEJ's två musikcafé kvällar i maj.

Den första äger rum 7 maj då Robin & Andreas kommer och spelar lite mysmusik för oss. Trevligt!

Den andra tillställningen 28 maj kommer Rävsax-The Navelpilling Generation och Dökött att spela skogsmetall för oss. Nice som tusan!

V Ä L K O M N A !


Jag vill ha söndag. Nu. nu. nunununununununununuuuuuu. amen.
Jonas, jag saknar dig som bara tusan älsklingen min. <3


POOS.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av POOS - 27 mars 2010 20:19

Nu är det slut med bloggande - även i den här bloggen. Jag har införskaffat mig en riktig dagbok där jag kan skriva precis VAD SOM HELST utan att såra andra. Eller skriva för att få ur all ångest. Vill inte att alla ska behöva tycka synd om mig. Fö...

Av POOS - 19 mars 2010 11:08

K a o s . Så jävla mycket kaos.   Å n g e s t . Så jävla mycket ångest.   S j ä l v h a t . Så jävla mycket självhat.     ...

Av POOS - 17 mars 2010 17:01

Bio tillsammans med min Pys ikväll är det som är bokat. Jag tror att filmen kommer vara riktigt, riktigt bra. Ska bli skönt att göra någonting med honom. Bara han och jag. Gjorde mina första köttbullar någonsin idag. Var tydligen okej trots att...

Av POOS - 16 mars 2010 12:23

Sådär, då är det bestämt att det blir söndag- fredag. Beställt biljetter och pratat med Pysen. Trotsallt så jobbar han hela veckorna ialla fall så det blir inte så mycket tid som försvinner. LuLu blev ialla fall riktigt glad. Jag har pratat med b...

Av POOS - 15 mars 2010 18:23

Då var det bestämt att det bär av till Dalarna på söndag :DJag vet precis vilken separationsångest jag kommer ha, för den här gången är det ju inte 1½ dag som när jag var tillS Stockholm, utan kanske 5-6 dagar. Jag kommer längta ihjäl mig :(  M...

Ovido - Quiz & Flashcards