Alla inlägg den 21 april 2009

Av POOS - 21 april 2009 18:29


Äter och äter tills det inte finns något mer att fylla.
Äter för att stilla hungern.

Äter för att stilla smärtan.

Äter för att tröstas.

Äter för att kräkas.
Äter för att överleva - men till vilket pris?


Ångest. Jag måste sluta upp med mitt hetsätar-beteende.

Jag mår illa över hur jag behandlar min kropp.

Jag mår illa över hur mycket jag äter.

Samtidigt vill jag inte in i mina gamla banor.

Jag försöker ialla fall intala mig själv det.


POOS.

Av POOS - 21 april 2009 15:04


Idag fick jag varning angående studiebidrag för första gången på tre år.

Det sved lite men samtidigt kan jag leva med det. Fuck that , fuck that.

Jag ska allt bevisa att jag är duktig, att jag vill. Kanske vill jag helst bevisa det för att själv stå ut.

Jag har sju veckor kvar, sen är jag äntligen  f r i  .


Fick bra respons på svenska nationellaprovet.

VG på den muntliga delen och TYVÄRR (som min lärare sa) G på den skriftliga eftersom jag missade en liten punkt. Fuck that.

Jag trodde att hela grejen gick åt helvete men ibland kanske jag har för långa tankar om mig själv? Jag kan nog bara jag vill.


KoЯn - Y'all want a single

Jag har verkligen fastnat för den låten.


POOS.


http://www.youtube.com/watch?v=yX1LGUOvGsM
Ovido - Quiz & Flashcards