Alla inlägg den 2 april 2009

Av POOS - 2 april 2009 20:37


Biljetten ligger nu i min plånbok och är mer än redo att användas!

6 dagar älsklingen, sen är jag hos dig igen. Du får min jord att snurra.

Har vart in på din helgon och skrivit ett litet dagboks-inlägg ;>


Hade prov i psykosocialt arbete idag och det kändes inte som om det gick helt åt helvete i alla fall. Det är alltid något, och jag skrev ändå 5½ sida.

G kan Göran gott ge mig tycker jag allt. Önsketankar, ohja!

BUM är coolast och har laddat hem The Offspring - You Gonna Go Far, Kid .
Det är tur att man gör ett sådant bra intryck på sina lärare.

[Btw så borde jag vinna sm i att måla av folk. Amen.]


Hoppas att min nunna har det förjävla bra i Marocko och att du är brun som en pepparkaka när du kommer tillbaka och har levern i behåll.

Köp cigg om de är billiga och ge till mig i studentpresent. Wooosh.



Våren är i alla fall här och jag hoppas att den är här för att stanna.

Eller, den får stanna tills det är dags att byta till sommar. Fuck snö.

.. Och tror min lärare på fullaste allvar att jag ska vara med på idrotten och BADA imorgon så tror han alldeles helt åt helvete fel.

Får ont magen bara jag tänker på det. Not good.


POOS.



Ovido - Quiz & Flashcards