Alla inlägg den 1 april 2009

Av POOS - 1 april 2009 12:48


Idag när jag kom till skolan så slängde jag av mig jackan och ställde mig med Pontus, Lillan, Maja och de andra i korridoren innan det nationella provet.

Helt plötsligt så slänger Lillan ur sig kommentaren "Men gud Josse, vad smal du ser ut!"  Aw, tack gumman. Det var precis vad jag behövde höra. <3

Mamma sa också att jag blivit smal och fin i kroppen.

Kanske har jag kommit en bit på vägen i alla fall?


Två sjuksystrar har vart hit och kollat på min knöl under blåmärket.
Det är inget farligt, utan någonslags blod-grej som svällt upp. Om den blir större tycker de att jag ska ta bort den, men inte annars.

De kommer hit igen nästa vecka och tittar på den. Då slipper man tänka på det mer.


Idag är det precis en vecka tills jag är hos min Pys igen.
Det känns verkligen hur bra som helst och jag längtar som bara tusan! <3

Jag ska beställa biljett imorgon på den långa rasten.

"Jag älskar dig Josse mer än någonting på denna jord. Du är mitt allt. Tack för att du finns" Min baby är bäst, helt enkelt.


POOS.





Ovido - Quiz & Flashcards