Alla inlägg den 29 juni 2009

Av POOS - 29 juni 2009 07:06


I fredags var vi ju och tittade på den nya transformers filmen i Helsingborg.
Den var bra. Eller rättare sagt, de stunder jag var vaken. Jag var så trött efter en veckas jobb att jag satt och sov därinne. 110 spänn för att sova. Men det var det värt för jag har inte sovit så skönt på länge!


I lördags var vi till Bjuv på födelsedagsfest hemma hos Sanoj, eller Jonas som han också egentligen heter. Men eftersom det var två Jonas där fick den ene heta sitt namn baklänges. Festen var kul enda tills min BaByPys blev sur för ingenting och gick hem. Kul kille? Nej. Absolut inte.


Igår så var jag med grabbarna när de fixade hoppen i Ekeby där de kör cross. Sen grillade vi och chillade.

Snart ska jag på jobb och nu känns det såklart inte alls lika svårt att komma dit när man kommit in i det hela. Man lär sig mer och mer för varje dag som går.


POOS.

Ovido - Quiz & Flashcards