Alla inlägg den 17 juni 2009

Av POOS - 17 juni 2009 13:56


Lillebror - min andre hälft.
Det finns absolut ingen annan på denna jord som någonsin kommer kunna ta din alldeles speciella plats i mitt hjärta. Du har alltid funnits där för mig, trötstat mig, gråtit tillsammans med mig, bråkat med mig, diskuterat, promenerat osv. Du fanns där när alla andra tog avstånd.
Jag är stolt över att kunna säga att just du är min bror.
Du är en stark människa som alltid gjort det du velat och brunnit för.
Du kommer bli stor.
Och i mina ögon är du den största stjärnan på himmelen.
Tack för att du finns Johan.


POOS.


Av POOS - 17 juni 2009 09:30


Nu börjar det se mer eller mindre klart ut här.
Har fått allt på plats mer eller mindre och det ser faktiskt riktigt bra ut!
Som pricken över i:et så målade baby tv-borden svarta så det passar ihop med min hylla, data-bordet och tv-bänken.

Det är så bra att vi har samma smak när det gäller hur vi vill ha det.
Svart, svart och åter svart. Nej, men.. ja. Fint helt enkelt.
Du och jag prinsen min. <3

POOS.


Jag älskar folk och deras anonyma kommentarer.
Jag älskar ännu mer att man kan kolla upp ip-nummer.


Ovido - Quiz & Flashcards