Alla inlägg den 13 juni 2009

.

Av POOS - 13 juni 2009 13:26


Om du bara kunde förstå ens lite hur mycket jag älskar dig.
Du är hela min värld. Du kan lita på mig fullt ut och jag finns alltid här för dig.
Du är den människa jag vill dela mitt liv med och om en dag så lever vi tillsammans. Jag är så förväntansfull och glad. Äntligen.

Av POOS - 13 juni 2009 13:12


Tack så mycket för en trevlig gårdagskväll, även om ingenting i princip blev som det skulle.

Linda & Jonna hämtade upp mig i Floda och hämtade sedan Anton för att sen köra vidare mot Borlänge. När  vi kommer dit är det inga folk alls. Vilket man kan skylla väldigt mycket på väder och studentfirande i Falun.
Hursomhelst så kom Pontus, Sandra, Elin, Lovisa, André & Lillan.
Vi spelade "jag har aldrig" och sen blev det kallt. Alldeles för kallt men framförallt blött. Vi tänkte först gå in på s2 och titta på "Farbror Fläsk" men helt plötsligt satt vi på en 53:a mot Falun för att fira studenter där.


Först var vi på stan en stund i Falun där Elin, Sandra, Pontus & André blev tagna av polisen.
Tror det var "föräldrar på stan" eller liknande som ringde dom. Precis sekunderna innan hade jag, Maja, Lovisa & Anton tagit steg mot Etage in för att sedan hitta våra studentfirande faluvänner. Ganska svårt men vi hittade dom i alla fall. Dessutom stötte jag på ett av mina kvalsterbarn, Lollo, där inne också. Mycket glad överraskning.
Sandra kom in efter mycket om och men, men sen såg inte jag henne på hela kvällen sen.
Inne på Etage spelade de bajsmusik så Anton & jag drog ut vid halv ett.

Kring ett kom även Fritch ut för att vänta på bussen mot Borlänge.
I Borlänge väntade världens bästa pappa Hjort och jag fick skjuts enda hem. Hur snäll får man egentligen bli? Alla skulle ha en pappa som honom.

Tre i morse var jag hemma.  Lovley. Det blir aldrig som man tänkt sig.


POOS.

Ovido - Quiz & Flashcards