Alla inlägg den 23 juni 2009

Av POOS - 23 juni 2009 17:01


Den blir min inom en relativt snar framtid.



Av POOS - 23 juni 2009 07:23


.. och snart kommer väl röken ut ur mina öron.

Anledningen till att jag röker så mycket är att jag inte kan röka när jag jobbar, vilket är mellan 08.30-15.30 vare dag framöver nu i 3 veckor, sen semester och sen är det 3 veckor till.
Jobbigast är efter maten när cigaretten är ett solklart slut på en måltid, men icke sa nicke. *Röker 3:dje ciggen på 15 min*

Snart ska jag gå in till svärfar som jag åker med till jobbet. Ska försöka få i mig lite frukost också..


Jobbet är förövrigt ganska intreesant och det händer någonting hela  tiden.

Känner mig som ett helgon när jag hjälper andra människor så på det sättet är det här jobbet nog det ultimata för mig. Det är så tragiskt men så fucking rent på något sätt. De är verkligen sig själva och försöker inte vara någonting de inte är. Samtidigt är de så utsatta och behöver mig. Stackars människor.


Jag ska försöka hinna övningsköra idag också, så jag kommer igång med det. Det är grymt kul.


Baby är sötast som skrivit en hälsning på mitt ciggpaket också.
"Jag älskar dig så mycket Josse / Kyssar din Jonas"
Aw, det är ju förfan så man smälter.

Jag är den lyckligaste flickan på denna jord.


Grattis nunnan min på 20 års dagen! PUSS


POOS.


Ovido - Quiz & Flashcards