Alla inlägg den 7 juni 2009

Av POOS - 7 juni 2009 13:54


Tre år och nu är det över.

Ärligt talat trodde jag att min inställning till att ta studenten skulle vara mycket mer positiv än vad den blev.

Hur mycket vi än bråkat och hur dålig sammanhållning vi än  haft så kommer jag sakna er, BF3A.Tack för alla minnen, kvalsterbarn.


Maja Jansson - En av de absolut bästa vänner jag kan önska mig.Tack

Elin Granqvist - Bruden som har härligaste kommentarerna.

Sandra Karlsson - Klockren förvirrad brud med stort hjärta.

Nina Arnberg - Underbar personlighet och glimten i ögat.

Johan Forsmark - Peace and love dude. 

David Diffner - Världens coolaste snubbe genom tiderna.

Lovisa Reimertz - Bruden som kan starta världskrig.

Linda Alhzén - Trevlig brud med attityd.

Christoffer Helmfridsson - Snäll kille med mobilen i högsta hugg.

Linda Vähäjylkkä - En av de bästa någonsin.

Manoj Öberg - Grabben med bäst betyg.

Pontus Qvicker - Min alldeles egna Qvicker. Bäst.

Sami Alvandi - Jag kommer snart, dude.

Lillan Arvidsson - Min vackra blomma från bergen. Underbar.

André Holmkvist - Neger Elvis himself. Tuggummi.


Det är rent ut sagt SORGLIGT.

På måndag ska jag inte ta någon äcklig buss kvart i sju. Jag ska inte kliva in genom dörrarna på Hagagymnasiet mer. Jag ska inte trycka in saker i mitt redan fulla skåp. Jag ska inte försöka trycka i mig näst intill oätlig skolmat eller röka på skolgården fast man inte får. Ingenting. Helt plötsligt tog det bara slut.

Alla i klassen som läser detta tror säkert att det är ett stort skämt.

Jag tänker det samma, även om sådant inte är fallet. Ärlighet varar längst.

Nej, jag trodde aldrig jag skulle sakna någon av er så mycket som jag gör nu. Jag ska hålla kontakten så mycket jag bara kan.


Tack till två av världens bästa lärare Annika Jansson och Maria Burström samt the headmaster och mentorn Göran Hedén som sett till att vi hållt oss i skinnet. Roffe kommer såklart jag också sakna, även om du aldrig egenligen var min lärare i något ämne. Skönaste snubben ever, det är du det.


14 juni börjat mitt nya liv.

Flytt till mitt livs kärlek. Flytt från familj och vänner.

Det är slutet på en fas - och början på en ny.

En ny fas jag ska börja med den person jag älskar mer än allt annat på denna jord. Håll tummarna!


POOS.

Ovido - Quiz & Flashcards