Alla inlägg den 8 juni 2009

Av POOS - 8 juni 2009 06:39


Hur ofta går man upp och tar en långpromenad halv sex på morgonen?

Inte ofta, men plötsligt händer det. Fotade lite när jag ändå höll på.
Bilderna kommer publiceras på min bilddagbok, GabbaGabbaHey, så där kan ni kika in om ni får lust.

Blev förövrigt jagad av kossor som förmodligen trodde de skulle få frukost. Fuck no. Jag skyndade mig iväg så fort jag kunde. Dom är trotsallt lite läskiga.

Ringde och väckte babypys när jag ändå var på gång också. Min dag startade faktiskt 04.20 för att vara exakt. Det är kanske så här det är att vara arbetslös?


Min vecka ser ut så här:

- Åka iväg till läkare med eksem och få hjälp, förhoppningsvis.

- Ta en fika med Skit-Märta.

- Leka med kutti-Belli.

-  Packa och städa ur rummet.

- Hjälpa GaL att flytta in saker i hennes nya lägenhet.

- Repa så mycket jag på nå vis kan

- Se Mimikry för 47:e gången

- Ha spelning

- FLYTT till Skåne och därmed bli sambo med älsklingen.


POOS.


Ovido - Quiz & Flashcards