Alla inlägg den 29 oktober 2009

Av POOS - 29 oktober 2009 15:13

 

På söndag är min första arbetsdag på tre veckor.

Jobbar 07.30-16.00, och det ska bli så skönt att få en rutin igen,

även om jag inte har samma tider varje dag.
Några kvällar, några tidiga morgnar osv.
Ringde upp och avbokade min arbetsintervju nyss också.
När vikariatet tar slut får jag ringa upp dom igen.

Pys och jag har en mini-kris som jag hoppas går över.
Vi har pratat genom det och vet båda vad vi vill - att det ska fungera.
Tyvärr hör bråk eller negativa vibbar till relationer - tydligen?
Jag vill inget hellre än att vara med honom.
Ska bara få honom att förstå det också.
POOS hjärta PYSEN.

 

Nu ska jag vänta på att min hjärtevän släpar sig hem för jag saknar honom massa.
Och om ni har tråkigt kan ni alltid gå in på tuben och lyssna på Misfits - Scream. Flört

 

POOS.


Ovido - Quiz & Flashcards