Alla inlägg den 26 oktober 2009

Av POOS - 26 oktober 2009 12:20


Känns som om krisen kommer att gå över förr eller senare.

Jag har förklarat läget och sen är det upp till dig hur lång

tid det tar innan du litar på mig.
Det finns en människa jag vill dela mitt liv med och det är - du.
Jag älskar dig babyPys. <3


Sen vill jag tala om för alla vilken underbar människa som jag från och med nu kan kalla kompis.

RIKTIG KOMPIS. Ni vet, en sådan som man kan lita på. Beck-Hans, eller Rebecca som hon heter.
En kvinna som lyssnar och förstår på riktigt.
Dala-Josse & Beck-Hans = BÄST. amen.


ZnöviT, du är guld. 24 kvadrat.

Du är värd det bästa och det vet du.
OBIE & CANDYFUCK = OSLAGBARA. amen.


Äkta vänner är värda.

 

Nu ska jag snart mata hästar och bränna sopor.

Lantis fooo shooo.

 

POOS.

Ovido - Quiz & Flashcards