Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av POOS - 18 oktober 2009 17:25


Igår var jag och Pys hem till Jimmy och Rebecca för att chilla och dricka lite.

En riktigt trevlig kväll med trevliga människor.
Min fundering idag är dock hur stackars Jimmys MATTA luktar. Hm.

Fotade även Pys Nissan Skyline eftersom han ska sälja den.
Lite synd när den är förbannade rolig att åka i.
Några av fotorna finns på min bilddagbok, GABBAGABBAHEY.
Bara att kika in.


Nu väntar jag på att Pys ska komma hem så vi kan åka och köpa falafel <3<3<221<1!!!one1oneone..
Yeah ni fattar. HIMMEL OCH PANNKAKA VA GÖTT DET ÄR. KAPOW!
Det är lätt min största last. Det är så förbannade gott!
Så är det ju "Ensam mamma söker" idag och det är en skam att missa det.

Det jag ser mest fram mot är LÄTT han Miguel (eller vad han nu heter) och hans hem.
Mysig kväll behövs efter min duktiga städinsats vill jag lova. KAPOW!

Får jag ingen kommetar så är det Pysen som är dödens ;>


Jonas, du är hela min värld. Tack för att du finns min vackra prins. KAPOW!

 

POOS.

Ovido - Quiz & Flashcards