Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av POOS - 7 oktober 2009 09:13


Idag är det riktigt tråkigt väder.

Men eftersom jag vart så duktig och promenerat och rört på mig så tänker jag

absolut inte ge upp. Jag ska ner, sådeså!

Har införskaffat mig en tränings/äta-blogg där jag skriver upp allt jag får in och får ut.

Jag ger inte ut den till alla, men mina nära och kära som frågar snällt kan få veta.

Annars känner man bara att man har krav på sig och det gillar jag inte.

Allt jag ber om är en förändring och jag är den enda som kan göra någonting åt det.

Börjar kanske få med baby på det också ;>


Idag ska jag även fortsätta läsa "Känn pulsen slå" som hittills verkar vara jättebra.

Berny Pålsson skriver på ett sådant trollbindande sätt och man kan se hela händelser i sitt huvud.
En kämpe är vad hon är den kvinnan!

Nu ska jag lyssna på min absoluta nya favorit låt, "Gå" av Mimikry och göra mig färdig för

dagens första promenad. Hoppas det blir lite mer uppehåll.


POOS.


Ovido - Quiz & Flashcards