Alla inlägg den 12 oktober 2009

Av POOS - 12 oktober 2009 13:16


Det gör mig så ont att veta att du är så sjuk men att jag inget kan göra.

Det känns nästan som om läkarna ger upp sakta men säkert.

Jag skulle kunna göra vad som helst för att göra dig frisk, hel.

När du ringde och sa att du måste byta din hem-dialys mot blod-dialys

kändes det som att få en smäll rakt i ansiktet.

När vi var på möte med läkare och de sa att du var såpass frisk att du kunde

ha hem-dialys så kändes det som en stor lättnad.

Nu har de bestämt att det inte går eftersom alla mediciner gett dig svamp i magen.

Slangen är nu ute ut din mage och i din hals har de satt i något slags substitut.

Ett subsitut som förhoppningsvis leder till en friskare mamma, farmor och fru

som kommer få leva länge. För det är du verkligen värd, älskade mamma.


Av alla människor som funnits och finns i mitt liv så kommer du

ha den sbsolut största platsen i mitt hjärta.

Var stark - jag tror på dig.

Jag älskar dig.

Ovido - Quiz & Flashcards