Alla inlägg den 25 september 2009

Av POOS - 25 september 2009 07:44


JAG HATAR MIN MAGE.

Varför i all världen skulle den bli kass just de sista två dagarna på jobbet?

Dessutom så missar jag utgången med den helt underbara personalen.

Jag blir besviken på min kropp som såklart inte ville bi bättre, trots att jag var hemma och vilade hela dagen igår. Men vad jag vill struntar den tydligen blanka f-n i.

Tjugo i fyra i morse vaknade jag av kramper och fick snällt gå upp, ut ur rummet, in i det andra huset för att sedan vara placerad på toaletten i flera minuter.


Jag är en sådan människa som blir riktigt sjuk när jag väl blir det.

Men kunde jag inte passat på att bli sjuk nästa vecka i stället? Tydligen inte.

Ringde ialla fall och pratade med dom och förklarade hur läget ligger till.

De vet att jag krånglat med min mage hela sommaren. Tack Gud för empati.

Jag ska våldgästa som nästa vecka om inte annat.

Kommer bli dum om jag måste stanna hemma utan att få träffa alla dessa underbara människor.

 

Nu ska jag gå på toa. JIPPI. amen.

 

POOS.

Ovido - Quiz & Flashcards