Alla inlägg den 24 september 2009

Av POOS - 24 september 2009 05:30


Det känns verkligen riktigt surt just nu.

Jag har två dagar kvar på mitt jobb och nu kanske min krångliga mage gör att det kanske bara blir en.

Jag får inte behålla någonting jag äter, och den svider i magen.

Vet inte hur länge den krånglat med magkatarrer och kramper, är nästan som man glömmer bort att man har ont.

Allt började i förrgår och har sakta men säkert bara blivit värre men det var först igår på jobbet som det bröt ut.

Kallsvettningar, kramper, illamående osv.

Har varit vaken nu sedan fem ungefär, så jag ska lägga mig och försöka somna igen innan larmet ringer halv sju, och jag håller verkligen tummarna för att det ska kännas bättre.

Jag MÅSTE orka gå till jobb. Håll tummarna för mig.

 

POOS.


Ovido - Quiz & Flashcards