Alla inlägg den 6 september 2009

Av POOS - 6 september 2009 11:20


Gårdagens hemmafest hos Teo var chill.

Lagomt med folk och avslappnad stämning.

Den vart mest lyckad för att..

- Jag drack alldeles precis så mycket jag skulle.
- Jonas drack också alldeles precis så mycket han skulle. (trodde jag aldrig.. karma)

- Alla var chill och det vart inget bråk, eller liknande.

- Rebecca har lika liten blåsa som mig.

- Jag betalade ingenting för min alkohol.

- Min dialekt är sexig. Amen.


Nu är Jonas och fixar med Mr. Fisherman's bil.

Känner jag dom pojkarna rätt så är han inte hemma igen inom en-två timmar.. Bilnördar, ni vet?
Jag skulle kunna slita av mig håret för en pizza just nu. Med svamp. Det är den viktigaste av allt. Jag HOPPAS att min kära sambo besvarar mina telepatiska tankar och kirrar med en hem. Me like!

POOS.

Ovido - Quiz & Flashcards