Alla inlägg den 20 september 2009

Av POOS - 20 september 2009 11:36


- Min familj. Jag älskar er så mycket.

- Mina FEJare. Ni är världens bästa.

- Excrement. Som visserligen bytt namn.  Men i alla fall. Till och med Wet Willy och våra bråk saknar jag.

- ZnöviT. En bättre människa får man leta efter.

- Mimikry. Ett av Sveriges absolut bästa band.

- Pärlplattorna. Jag har alla mina pärlor kvar i Dalarna.

- Skit-Märta. Du är guld. 24 kvadrat.

- BF3A. Trodde jag aldrig men så är det.


Yes. Jag behöver en liten tripp till Dalarna känner jag.

Och NEJ, jag trivs här i Skåne så ta inte detta som om jag inte vill bo här.

Jag tycker det är så mysigt att bo med Pysen och det är allmänt mys hela grejen.
Men alla får väl lite längtan efter sitt gamla liv ibland?


POOS. 

Ovido - Quiz & Flashcards