Alla inlägg den 25 maj 2009

Av POOS - 25 maj 2009 17:36


Hemma i Dalarna igen.

Kändes riktigt surt att åka från baby igår, men samtidigt är det inte länge kvar tills jag flyttar. Det ska bli så skönt att alltid vakna upp bredvid honom och kunna pussa på honom precis när jag vill. <3

14 juni bär det av till Skåne - för en väldigt lång tid framöver. åh, jag längtar snart ihjäl mig! Han kommer upp på fredag igen, så hela min värld hinner inte riktigt rasa innan jag får ha honom hos mig igen.

I helgen kommer också världens bästa ZnöviT upp också. Hundra års sen jag träffade maskros. Saknat henne som tusan! Ingen lyser klarare än du.


Idag har jag fått reda på att jag fått G i svenska b, VG i religion samt VG i psykosocialt arbete. Känns helt okej. Nej, jag är inget MVG-barn men jag blir sur på mig själv när jag vet att jag kunnat göra bättre ifrån mig.

Träffade min svenska-lärare en snabbis idag också.

Hon hade, som jag förstod, skrattat som fan när hon läst mitt fina mejl. Tur att hon har humor. Hon är guld den kvinnan.

Fick också skriva små lappar till varandra där man fick skriva någonting positivt om var och en i klassen som man sedan fick. Folk tycker tydligen om mig, vilket jag förväntade mig också. Nog för att jag kan vara ganska dryg, spontan-sjunga och höras alldeles för mycket ibland så är det lungt. Jag är då roligt, söt, bäst, grym, bäst positiv. AAAW. Det är ju nästan så man blir rörd.

Lappen jag fick av Maja ska jag spara i min plånbok. Hon är tamitusan den bästa Skit-Märta någonsin. Blev helt seriöst varm i magen. Hon är tamitusan en av de bästa människorna jag mött. Någonsin.


POOS.




Ovido - Quiz & Flashcards