Alla inlägg den 17 februari 2009

Av POOS - 17 februari 2009 20:25


Jag är lycklig över att du är en del av mitt liv igen, vännen jag gled ifrån.

Prata gamla minnen, skratta åt våran dåliga humor, lyssna på musik, dansa och gråta ikapp.

Du är en av de få som jag släppt in riktigt nära in på livet och jag vill inte ens tänka hur det skulle vara om vi inte träffades, den där dagen för 2½ sedan.

Du satt där inne och såg allmänt bitching och snygg ut.

Jag satt där och såg allmänt arg och förbannad ut..

Du med dina ugg, ljusa jeans och linne. Jag med mina kängor, sketna jeans och bandtröja. Jag trodde verkligen aldrig att du och jag om några skulle umgås med varandra, men jag är så glad att vi fann varandra!

Vi är så jävla omaka på utsidan men ändå så perfekta tillsammans.


tack för att du finns, kutti. vänner föralltid.


POOS.


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards