Alla inlägg den 11 februari 2009

Av POOS - 11 februari 2009 10:09


..Och det är ju inte varje dag man blir väckt av att en hårdrockare står och plingar på dörren heller. 

Jag som var helt yrvaken förstod knappt någonting och i ärlighetens namn vet jag knappt vad jag sa. Stackars kille!


Fick sms av Pontus nyss också. Lille Qvicker då!

"Du ska få lida för det här! Det är svinkallt och skittråkigt, och det finns inte en jävel från vår klass här."

Hahaha! Men friluftsdagar är inte min grej.

Inte alls, och det borde d u av någon vet!

Kan du förlåta mig?


Nu sitter jag någonstans i Falun, hemma hos Fred och Andreas.

Lyssnar på Cash på repeat och funderar på att ta en morgoncigg.

Fred slutar skolan kring tolv så jag får sitta här och roa mig själv.

wooosh.


"Man föds inte till kvinna, det är någonting man blir" - Simone de Beauvoir


POOS.


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards