Alla inlägg den 16 februari 2009

Av POOS - 16 februari 2009 18:59


Jag har haft den bästa helgen på mycket länge!

Åt helvete med alla <3 dag, jag firar skiten på mitt sätt och det blev över mina förväntingar!

Jag hann träffa mamma <3, Pappa ringde för han "tänkte på sitt lilla hjärta", fick i mig LAGOM med alkohol, såg Dökött, träffade Strandberg och massa andra trevliga människor, blev nerknuffad mitt i vägen av punk-Jonas, sett på Indiana Jones-film med Fritch och Tony, spelat Indiana Jones OCH Guitar Hero. Idag träffade jag också lill pMarkus också i Borlänge :D

Lovely!

Idag skolkade jag förövrigt -.-'

bad poos.


Nästa helg hoppas jag kommer bli minst lika trevlig, för då ska jag till Mora och träffa Belli och förhoppningsvis Pysen :>


POOS.


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards