Alla inlägg den 14 februari 2009

Av POOS - 14 februari 2009 10:45


Jag ska inte fira den här konversiella dagen på något vis alls.

Alla hjärtans dag, vilket skämt! amen.

Ni kan kalla mig tråkig, löjlig eller också tro att jag hatar den här dagen för att jag inte har någon pojkvän. fel fel fel.


Jag är bara så förbannat less på alla dessa fula gosedjur med hjärtan på i affären (som förövrigt är jävligt fula), alla människor som måste köpa grejer till varandra för annars blir den parten sur eller möjligtvis sårad.. all denna hysteri under en dag som egentligen inte ens behöver finnas.
Jag skulle vilja köpa en ros till min mamma som kommer hem på permission idag, det är det enda.. tycker ni att jag har dubbelmoral då? HAHA.


Struna i mig vafan. JAG ÄR  T R Å K I G  . amen.

Jag ska idag se Dökött tillsammans med Fritch, Tony och mer folk.
Ska bli riktigt gött!


.. Vad ni än väljer att göra med denna konversiella dag, så hoppas jag den blir bra. <3


POOS.





Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards