Alla inlägg den 26 februari 2010

Av POOS - 26 februari 2010 17:32

Igår trodde jag att jag skulle dö av trötthet.
Dagen försvann helt och jag somnade som en stock igår kväll.

Ska nog aldrig ta på mig så mycket igen. Ialla fall inte på två olika ställen.

Det var nog mest jobbigt för att det var ett nytt ställe och för att jag inte jobbat så många timmar på sträck på väldigt lång tid. Det är farligt att vara arbetslös.

Jobbar imorgon också och sen är det ledigt ett par dagar om det inte dyker upp lite extra. Man vet aldrig ;>


Imorgon är det en alldels speciell dag.

Det är praktiskt taget en helt fantastisk speciell och underbar dag. Det är nämligen ett år sedan jag och världens bästa pojke blev tillsammans.

Det är helt galet vad tiden går fort ibland!

Planerar kina-mat och mys. Jag ser fram mot det riktigt mycket! <3


POOS.   



Ovido - Quiz & Flashcards