Alla inlägg den 3 februari 2010

Av POOS - 3 februari 2010 12:44

Jag har aldrig handlat så här mycket kläder till mig själv, eller fått av någon annan heller, någonsin i mitt liv.

Jag har fått skor, tröjor, byxor och en keps och jag har köpt t-shirts och hoodies och underkläder.

Allt har passat och vart på rea. Vi har haft en redig tajming och lite mer lön än annars ;p

Jag lovade mig själv att om jag går ner till normalviktig så skulle jag få handla lite mer kläder och osv till mig själv. Som en slags belöning ni vet?

Och jag kirrade det. Och då tycker jag faktiskt att jag är värd det. Sådeså!

Dessutom fick jag bara lov att köpa några skivor när jag hittade dom så billigt ;>


Bild 1. skivorna

Bild 2. nya jeansen jag fick av Pys <3

Bild 3. kepsen jag fick av Pys <3

Bild 4. Skorna jag fick av Pys <3

Bild 5. En av mina nya bh:ar

Bild 6. Hoodie jag köpte till Pys

Bild 7. Pys nya tröja

Bild 8. Min och Pys hoodie som vi köpte tillsammans

BIld 9. en av mina nya två bruna t-shirts.


POOS.   


                    



Av POOS - 3 februari 2010 12:29

Man blir verkligen bekväm när älsk vart hemma och vart sjuk två dagar plus helgen.

Helt plötsligt hinner man prata med honom, man får söta komplimanger och framförallt så är han glad hela tiden. Han ler, skrattar, lever.


När han jobbar och kommer hem så är han sur, besviken,arg  och förbannad

på sitt jobb, på snön och alla omkring. Han hatar sin chef, han hatar att jobba, han hatar sin bil, att vi inte kan ha ett eget hus. "Det är lika bra att man skiter i allt."

Han blir onödigt otrevlig och även om jag försöker förstå honom och lyssnar, känns det som om det ibland är mitt fel vilket resulterar i att jag beter mig som ett barn, blir ledsen och gråter ,när han somnat.


Missförstå mig inte. Jag älskar den Jonas som jag blev tillsammans med. Över allt annat. Jag älskar att se honom le, jag älskar att vara i hans närhet, jag älskar hans ärlighet, jag älskar att titta på honom i smyg.

Däremot så kan jag nästan säga att jag hatar den andra sidan av honom när allt enligt honom bara är rent åt helvete.

Ialla fall så avskyr jag den mer än någonting annat.

Då vill jag bara ha tillbaka MIN Jonas. Att den andre ska försvinna.


Nu är han på jobb, och jag får nästan ont i magen när jag tänker på vad han ska vara arg över när han kommer hem. Jag vill ju bara att du ska vara nöjd.

Min högsta önskan är att det blir bra för dig på jobbet, att jag får fast jobb och att vi kan flytta. Där vi två ensamma kan bygga upp ett helt eget liv.


Jag älskar dig Jonas mer än någon kan föreställa sig.   
FAITH.


POOS.   


Ovido - Quiz & Flashcards