Alla inlägg den 11 februari 2010

Av POOS - 11 februari 2010 13:38

  


Jag är så sugen men jag behöver råd. Kommentera och säg vad ni tycker.

Tack på förhand!


Pierca näsvingen?

JA/NEJ

Kinderna?
JA/NEJ

Monroe?
JA/NEJ


POOS.   


Av POOS - 11 februari 2010 13:34

   Btw så var jag kreativ igår och målade mig och GaL.

jag vet, jag är såååå skillad.


POOS.   

Av POOS - 11 februari 2010 13:20

Igår bokade jag bussbiljetter och hotellet inför Stockholmsresan med GaL.

Mannen jag pratade med som stod i reseptionen borde dock få avgå direkt. En otrevligare typ får man leta efter nämligen.


Mannen - Alexandra Hotel.

Jag - Hej, jag heter Josse.

Mannen - Och vad kan jag hjälpa dig med?

Jag - Jag skulle vilja boka ett rum för två mellan 10-11 mars

Mannen - Då ska vi se.. okej, det blir då 1500:-

Jag - När jag tittade på nätet kostade det bara 950 spänn.

Mannen - Ja, men då får du väl boka det därifrån då? Herregud. jaja, jag får väl se om det går härifrån..

Jag - Om jag kunnat hade jag ju gjort det, men nu är det så att jag inte har nåt VISA-kort. Glöm att jag betalar så mycket.

Mannen (efter en lång stund) - Öh, men okej då. Du får rummet för 995 då.

Nöjd?

Jag - Jatack! Det låter jättebra.

 

KAPOW. Jag blev fan irriterad och ville egentligen bara skrika åt honom att "han fanimej har betalt för att vara trevlig och det är förfan inte mitt fel att de har världens jävla krångligaste hemsida, blabla.."

Men jag var snäll. Trevlig. Äckligt trevlig till och med.


Shit the same. Jag fixade det iaf. Ett steg närmare :D


POOS.   

Ovido - Quiz & Flashcards