Alla inlägg den 9 februari 2010

Av POOS - 9 februari 2010 17:34

Idag var jag hos farbror doktorn som fick titta på mina mysiga eksem.

Okej, det var en kvinna, men hur bra låter egentligen det? "tant donktor" eller kanske "fröken doktor"? Anyway så fick jag recept på massa salvor (nej men, vilken överraskning!) och dessutom ska jag få en remiss till hud. ÄNTLIGEN nån som tar mig på allvar och inte skyller på piercingar, att jag är vegetarian, rökning eller nåt annat. HA! Det ska jag berätta för mamma så fort jag kan. Eller rättare sagt, så fort hon kommit hem från sjukhuset.


Idag har jag också kladdat lite, som jag faktiskt blev nöjd med.
Och jag har nog (bokstavligt talat) skrivit nytt rekord idag. Tre inlägg på en dag.

Ja, jag behöver definitivt ett jobb.


POOS.   


    

Av POOS - 9 februari 2010 09:54

Jag är helt slut i huvudet efter all gråt de senaste dagarna.

Alla förhållanden har sina "ups-and-downs" men jag orkar fan inte med sånt.

Jag önskar bara att jag inte kunde gråta, för man blir så trött av det.

Har vart vaken sen halv sex imorse elle nåt. Känner mig som en zoombie och idag ska jag till läkaren 14.00 Jag hoppas att jag inte kommer somna när jag är där.. eller på vägen dit. Huvudet känns så tungt. Så stort.

Ringde GaL och förklarade situationen. Tur hon är så go som hon är <3

Ska boka hotell och buss idag, plus att jag ska betala mina foton jag fick hemskickat. Nu är det cirkus en månad till 30 seconds to mars :D


Har ialla fall pratat med Baby nu och det känns bättre.

Jag hatar mig själv när jag pratar utan att tänka, men samtidigt hatar jag ännu

mer att jag bara skyller på mig själv. Man är trots allt två i ett förhållande..
dessutom fick jag ju såklart lov att trycka i mig en 100g chokladkaka. Skjut mig, jag är en björn.


Sökte jobb igår - håll tummarna. Personlig assistent, fast egentligen vill jag bli fotograf.. men man kan inte alltid få som man vill. Nu - duscha & tvätta.


POOS.   

Av POOS - 9 februari 2010 06:51

JONAS HANSSON, jag älskar dig vekligen mer än någonting annat och jag vill bara vara med dig. Dig och ingen annan. 

Jag tycker om dig bara för att du är just du och jag vill inte byta bort dig mot någon eller någonting!


  


Det finns en människa jag vill somna bredvid på kvällen.

Det finns en jag vill vakna upp bredvid på morgonen.

Det finns en som jag vill krypa nära och aldrig gå ifrån.

Det finns en som jag vill ösa all min kärlek över.

Det finns en som jag vill bo ihop med.
Det finns en som jag vill dela min famtid med.

Om du inte redan förstått det så finns det bara en - och det är du.


Jag vet inte vad jag gör fel.


POOS.   


Ovido - Quiz & Flashcards