Alla inlägg den 27 mars 2010

Av POOS - 27 mars 2010 20:19

Nu är det slut med bloggande - även i den här bloggen.

Jag har införskaffat mig en riktig dagbok där jag kan skriva precis VAD SOM HELST utan att såra andra. Eller skriva för att få ur all ångest. Vill inte att alla ska behöva tycka synd om mig. För det är det absolut inte. Det är inte heller något jag kräver. Men ni förstår säkert hur jag menar.


Jag finns på bdb än, men kanske lägger ner det också inom en snar framtid.

Har ni bloggar så langa adresser, för det läser jag mer än gärna!

Har INTE facebook. Det är emot mina principer. HAHA!

Kanske kommer när jag blir äldre..

Min andra blogg kommer jag dock vara akriv på, så alla som är intresserade fortfarande eller så, skriv sms eller nåt.

Den uppdateras minst en gång om dagen. Men det kanske är lite för mycket kaos där också..



Lev varje dag som om den vore den sista.


POOS.   


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards