Alla inlägg den 16 mars 2010

Av POOS - 16 mars 2010 12:23

Sådär, då är det bestämt att det blir söndag- fredag.

Beställt biljetter och pratat med Pysen.

Trotsallt så jobbar han hela veckorna ialla fall så det blir inte så mycket tid som försvinner. LuLu blev ialla fall riktigt glad. Jag har pratat med bland annat GaL, Helensi, Fritch och Maja och dom är pepp på att ses :D

Fucking lovely.


De ringde från jobb idag och imorgon ska jag jobba mellan 7-12.
Woooohoo! Äntligen. Man blir dum av att gå hemma och jag saknar alla

så mycket, så jag längtar tills imorgon.


Jag och baby ska också se filmen "Green Zone" någon dag framöver.

Det blir idag, imorgon eller på torsdag, då han fyller år.

Tror det blir imorgon för det passar bäst.

Riktigt mysigt ska det bli ialla fall :*

 

Nu ska jag gå en promenad med hunden.

 

POOS.   



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards