Alla inlägg den 15 mars 2010

Av POOS - 15 mars 2010 18:23

Då var det bestämt att det bär av till Dalarna på söndag :D
Jag vet precis vilken separationsångest jag kommer ha, för den här gången är

det ju inte 1½ dag som när jag var tillS Stockholm, utan kanske 5-6 dagar.

Jag kommer längta ihjäl mig :(

 Men sånt är livet, och dessutom är det nyttigt att vara ifrån varandra sägs det..

Det är bara den där vanesaken med att lägga sig bredvid baby på kvällen, vakna bredvid honom, mysa med honom osv. Pain in the ass bigtime.


Ska alldeles snart beställa biljetterna..

11 timmar ENKEL resa med bussen. Tåg pallar jag inte med.

4 byten och så kostar det kring 2000:- för att komma fram och tillbaka. Nejtack.

Hellre 900:- fram och tillbaka med mina kungar Swebus.

Söndag till fredag hade jag tänkt mig, hittills.


Jag vet en viss människas grav som jag ska gå till också.

Med Fritch förhoppningsvis. För hon förstår påriktigt.


Alla som vill träffas, hör av er :D
Om ni inte har mitt nummer så kan ni skriva här eller på min bdb.


POOS.   

Av POOS - 15 mars 2010 13:16

Nu har jag betalat babys presenter.

Hade önskat att jag hittat någon grej till, men jag tror han blir nöjd med det han får.. (det hade jag blivit) Vet att han hade velat ha en ryggsäck också, men han är så kräsen så det får han allt köpa själv ;>

 

Nu ska jag inte jobba (vad jag vet iaf) innan NÄSTA söndag.

Förstår ni hur segt det kommer vara att inte få åka och träffa alla sköna människor och tjejerna? Riktigt tråkigt :(


Min diet har gett resultat.

Vägde mig i morse och skrek av lycka. Hunden skällde till och knuffade på toalettdörren.
Tur att ingen annan var hemma..


Laga mat till baby och Tatit sen när de kommer.

Jag är tydligen rätt bra på det där med matlagning. Då har jag fått nåt bra av min kära mor ialla fall. Och pappa för den delen också. Lövbiff med  klyftpotatis och hemlagad brunsås blir det tänkte jag.

Trodde jag inte när jag aldrig lagar något med kött. Någonsin.

Men men.. så är det.


Vädret är galet fint och jag funderar på att ta en andra promenad med Zenta.


POOS.   

 

  

POOS i egen hög person.



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards