Alla inlägg den 12 januari 2010

Av POOS - 12 januari 2010 14:23

Sitter och kikar runt på lite teleobjektiv som ska införskaffas innan våren.

Det är inte billigt men kommer underlätta en hel del!

Sen blir det filter, blixt och ett macro när jag har pengarna över.

Inte lätt att vara fattig, och särskilt inte när jag antagligen måste

kolla upp mina fucking eksem som är.. ja, fulare än någonsin.

Salvorna är inte det billigaste direkt, men måste man så måste man.

Ska även börja äta kosttillskott och annat tjafs.

Hur ska jag ha råd med att åka till Stockholm och se 30 seconds när jag inte ens har råd att handla alla dessa vitaminer och allt klet för flera tusen?
Det suger. BIG TIME. Jag behöver sååå vinna på lotto.

Nu kommer baby hem. Vi ska på apoteket. Sen ska jag jobba. Hejdå pengar.


beck-hans, jag saknar dig också vännen <3

ring om vi ska hitt på någe.. men jag jobbar typ dygnet runt. Känns det som ialla

fall. Tur man trivs ;>


POOS.


Ovido - Quiz & Flashcards