Alla inlägg den 4 januari 2010

Av POOS - 4 januari 2010 13:12

Från och med idag är jag ledig fem dagar framåt.

Det är det längsta jag kommer ha vart ledig på..

ärligt talat vet jag inte när jag var ledig så länge senast!

Jag kommer inte ens ihåg vad jag brukade göra när jag inte jobbade.

Låter lite tragiskt, men det är så sant. Jag älskar mitt jobb och trivs så sjukt bra där. Jag ber till de högre makterna att de ringer och frågar om jag inte kan hoppa in för någon som blivit sjuk innan nästa gång det står på schemat att jag ska jobba. Ja, jag skulle lätt kunna bli arbetsnarkoman med ett sånt kul jobb, big time!


På min lediga tid nu framöver ska jag

- spela bas (händer typ aldrig trots att det är så kul och får mig på bra humör)

- fota (sjukt kul att lära sig nya inställningar osv.)

- plugga körkortsteori (yey, mitt nya nickname är "pluggis" av Jonas. Men å andra sidan har den mannen ALDRIG någonsin i hela sitt liv läst en hel bok..)

- promenera med vovven (hej då julgodis! Men dock inte när det snöar eller är pisskallt. I hate it.)


Helensi & GaL, ni made my day igår, suckers! HAHAHAH

Nej, tillbaka till verkligheten.


POOS.

Ovido - Quiz & Flashcards