Alla inlägg under november 2009

Av POOS - 7 november 2009 20:23

Baby ligger och sover i soffan medan jag spricker om jag inte får göra något snart.

Känns som om jag ska passa på innan tisdag, för sen jobbar jag HELA nästa vecka plus veckan efter det, minus lördag-söndag på den veckan. Kvinnan som var sämst i världen på att förklara.

Kan inte ni ibland också få känslan att man vill göra någonting, bara för att inte bli sittandes i soffan eller framför datorn? Jag kan nästan på ångest på sånt. Och ångesten blir ju inte precis mindre när man missat Mimikys sista spelning för i år heller. Yey.

Har iaf inhandlat en NY MÖSSA idag. Svart, såklart. (Oh, chockade?) Jag älskar't.


Jag vill gärna ut och ta en öl med världens bästa Beck-Hans och våra män, men pengarna styr våra liv. Amen.
Ber till de högre makterna att jag får komma ut lite, och INTE glo på en film.


[Pys vaknade nu, WOOOHOO]

[han somnade igen. inte WOOHOO = FILM. ah-ah-ah-ah]


Och till min Birdiepoop: Du har en av de absolut starkaste personligheterna av alla. Var stark och framför allt STOLT för att du är den just du är. Jag skulle mer eller mindre kunna ge bort min ena tå för att få ens en liten del av den.


POOS.


Av POOS - 6 november 2009 21:22


Tjugo över nio ringde M. från jobb och frågade om jag kunde vara så snäll och börja ett eftersom hennes migrän

gjorde henne galen.
Jag, snäll som jag är, går hela vägen från "Frillis" till "Påis" i regn och är på jobb tjugo över tolv. WOHO.
Som tack för det så får jag börja en halvtimme senare på tisdag. Alltid något liksom.
Slutade åtta. Hem och laddade upp med myskläder, Idol och glass. Chill deluxe, ohja.

Prinsen kommer väl hem någongång i natt.
Saknar han eftersom vi inte setts sedan i morse kring fem.
Det är konstigt hur man kan bli så beroende av en annan människa egentligen. Men jag älskar't så det är

ju helt klart synd att klaga.
Igår sa han att han funderat på att tatuera in mitt namn på foten. HUR JÄVLA SÖTT ÄR INTE DET?
(yeah, jag vet vad ni tycker så var bara tysta, okej?)

Nej, nu ska jag kolla in lite nya piercingsmycken och komma fram till vart jag ska placera nästa tatuering :)
See you in steel.


POOS.



Av POOS - 5 november 2009 22:02


Idag har jag jobbat och mysit med sötnos.
Börjar komma in lite smått ialla rutiner och det känns så skönt vill jag lova.
Det är mycket att memorera.


Imorgon jobbar jag mellan tre och åtta.
Spelar ingen roll eftersom prins ändå ska ut med jobb så om jag städar innan jobb eller efter liksom.
Ska ladda upp med glass och film. Sleepy Hollow tror jag det blir. Tim Burton är ett geni. Amen.

POOS.

Av POOS - 2 november 2009 14:07

  


Igår fick jag mina tider för vilka dagar jag ska jobba.
Andra dagar har roligare tider är andra, men samtidigt är det kul och man får pengar för det,

så det är ju faktiskt synd att klaga.

Sen har jag på senaste knepat ihop en låt. Eller.. en text i alla fall.
Tycker den är förbannade bra, men vet inte om jag någonsin kommer visa den för någon.
Gör som med allt annat låtmaterial och gör en dikt av det. Dikter är jag riktigt duktig på, om man

lyssnar på Znövit och min gamla lärare i litterärgestaltning. Man får ju inte MVG för inget. Ha.

Nu ska jag ringa min älskade sötnoooos.

POOS.

Ovido - Quiz & Flashcards