Alla inlägg den 15 november 2009

Av POOS - 15 november 2009 09:35


I tordags var jag och älsklingen och fotade vid vattnet.

det var jättemysigt och nog blev det några bra bilder allt,

både på prins och på annat. (Om man skulle fråga honom blev de ju såklart

INTE bra på honom.. Men vem bryr sig om vad han tycker egentligen?
I mina ögon är han den vackraste varelsen någonsin <3


Igår jobbade jag mellan 12.30-21.15 och jag kan lova att jag var slut när jag kom hem.

Prinsen hämtade mig efter jobb och sen åkte vi hem för att se "Die Hard 4.0"
som var sjukt bra.

Idag har jag samma arbetstid som igår. Wooho. Dagen känns så lång eftersom

man knappt är ute under hela sin vakna tid. Och det känns ju inte direkt kortare när man

inte får röka under hela tiden, eller träffa älsk.
Hoppas bara att Angelica jobbar lite med mig för hon är förbannade trevlig.


261 dagar tillsammans med min finaste pojke idag.
Jag älskar dig över allt annat Jonas. Du och jag föralltid.

<3


  

(Bild från i torsdags. Jag älskar den.)

 

POOS.


Ovido - Quiz & Flashcards