Alla inlägg den 7 november 2009

Av POOS - 7 november 2009 21:59

kamera.   Telefonen.  


Eftersom jag äntligen köpt min nya telefon (bild) så ska jag nu rikta in mig på att handla en redig systemkamera (bild) En Canon eos 500d närmare bestämt. När jag har pengarna så att säga.

Fota är en jättekul hobby som jag dessutom skulle vilja bli riktigt bra på!
Nu ska jag nog gå in på www.fujidirekt.se och framkalla lite bilder. Men bara kanske. Hmm..

POOS.

Av POOS - 7 november 2009 20:23

Baby ligger och sover i soffan medan jag spricker om jag inte får göra något snart.

Känns som om jag ska passa på innan tisdag, för sen jobbar jag HELA nästa vecka plus veckan efter det, minus lördag-söndag på den veckan. Kvinnan som var sämst i världen på att förklara.

Kan inte ni ibland också få känslan att man vill göra någonting, bara för att inte bli sittandes i soffan eller framför datorn? Jag kan nästan på ångest på sånt. Och ångesten blir ju inte precis mindre när man missat Mimikys sista spelning för i år heller. Yey.

Har iaf inhandlat en NY MÖSSA idag. Svart, såklart. (Oh, chockade?) Jag älskar't.


Jag vill gärna ut och ta en öl med världens bästa Beck-Hans och våra män, men pengarna styr våra liv. Amen.
Ber till de högre makterna att jag får komma ut lite, och INTE glo på en film.


[Pys vaknade nu, WOOOHOO]

[han somnade igen. inte WOOHOO = FILM. ah-ah-ah-ah]


Och till min Birdiepoop: Du har en av de absolut starkaste personligheterna av alla. Var stark och framför allt STOLT för att du är den just du är. Jag skulle mer eller mindre kunna ge bort min ena tå för att få ens en liten del av den.


POOS.


Ovido - Quiz & Flashcards