Direktlänk till inlägg 17 november 2009

Ledig dag.

Av POOS - 17 november 2009 11:03

Första lediga dagen på lång tid.

Nästan som att man knappt kommer ihåg hur det är att vara ledig.

Ska snart in och äta frukost och sen gå en långpromenad med hunden.

Ska även kolla om min beställning av foton kommit också. Hoppas!

Imorgon är det jobb igen och jag gillar det. Jag har fått in mina rutiner

igen, jag har en inkomst, trevliga jobbarpolare och ett underbart jobb.

Efteråt hoppas jag att Beck-Hans är ledig och vill hjälpa mig att hitta örhängen.

Lite jobbigt att ha ett sudd som baksida när man sover..


Saker jag ska beställa när jag fått ihop pengar:
- piercingsmycken

- plats på körskola

- kamera

- tatueringstid

- byxor


Nej. fruskosten väntar!

POOS.

 
 
Linda

Linda

19 november 2009 11:48

men wtf jag vill oxå tatuera mig ;oooo

BTW va koden man måste trycka in för att kommentera : curt!!! :D:D:D hahaha (okej så kul vare egentligen inte..)

http://www.lhedwall.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av POOS - 27 mars 2010 20:19

Nu är det slut med bloggande - även i den här bloggen. Jag har införskaffat mig en riktig dagbok där jag kan skriva precis VAD SOM HELST utan att såra andra. Eller skriva för att få ur all ångest. Vill inte att alla ska behöva tycka synd om mig. Fö...

Av POOS - 19 mars 2010 11:08

K a o s . Så jävla mycket kaos.   Å n g e s t . Så jävla mycket ångest.   S j ä l v h a t . Så jävla mycket självhat.     ...

Av POOS - 17 mars 2010 17:01

Bio tillsammans med min Pys ikväll är det som är bokat. Jag tror att filmen kommer vara riktigt, riktigt bra. Ska bli skönt att göra någonting med honom. Bara han och jag. Gjorde mina första köttbullar någonsin idag. Var tydligen okej trots att...

Av POOS - 16 mars 2010 12:23

Sådär, då är det bestämt att det blir söndag- fredag. Beställt biljetter och pratat med Pysen. Trotsallt så jobbar han hela veckorna ialla fall så det blir inte så mycket tid som försvinner. LuLu blev ialla fall riktigt glad. Jag har pratat med b...

Av POOS - 15 mars 2010 18:23

Då var det bestämt att det bär av till Dalarna på söndag :DJag vet precis vilken separationsångest jag kommer ha, för den här gången är det ju inte 1½ dag som när jag var tillS Stockholm, utan kanske 5-6 dagar. Jag kommer längta ihjäl mig :(  M...

Ovido - Quiz & Flashcards