Alla inlägg den 30 december 2009

Av POOS - 30 december 2009 14:06


Igår var jag och baby iväg på Monster supercross & FMX i Malmö tillsammans med hans arbetspolare, dottern och någon annan dude.

Eftersom jag och baby var i Göteborg och såg supercrossen och FMXen där så kunde man jämnföra lite. Och jag kan lova att även om Ullevi var stort och såvidare så var det igår bannemej mycket bättre!

För det första var supercrossen riktigt spännande, även om man visste till 99% att Jemery McGrath skulle vinna. Och han gjorde det med stil.

FMX showen var mycket grymmare  än i Göteborg även om grabbarna hade betydligt mindre yta att jobba på så kändes det som om de fått träna ordentligt och verkligen kunde sina grejer. Bra kväll, big time.

Jag var världens bästa flickvän ever eftersom jag också köpte "rockstar-klistermärkes-grejer-att-ha-på-crossen-för-det-är-så-jävla-snyggt.."


Lite bilder kommer här under.

POOS.

 

    

Jemery himself.    

Intervjun innan supercrossen.

(Mer bilder kommer att dyka upp på min bilddagbok, GabbaGabbaHey)

 

Ovido - Quiz & Flashcards