Alla inlägg den 24 december 2009

Av POOS - 24 december 2009 23:18

Dagen började med chill och mys med älsklingen.

Kring fyra så drog vi hem till Emilie,Tony och Melanie för att

äta julmat och ha lite julfirande tillsammans med lite släktingar.

Jag fick presentkort och lite smått och gott av svärföräldrarna :)


Efter allt julande så åkte jag och älsklingen hem för att hämtade pärlor

så jag kan sysselsätta mig under natten.

Började nio och har hunnit tvätta, torka golv och laggt två plattor som

föreställer ett yoshiägg och någon motståndare i något spel.. (står still just nu)

Pratar just nu med Pys. Han ska snart gå och lägga sig i våran säng.

Jag ska snart ta emot nattpatrullen och stryka mina plattor :)

Kvart över sju slutar jag imorgon bitti. Woho.


POOS.

Ovido - Quiz & Flashcards